مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 06:552019-10-07حوادث

زائران اربعین مراقب کلاهبرداری در قالب اسکیمر باشند


رییس پلیس فتا استان با اشاره به فعال شدن کلاهبرداران اینترنتی و فضای مجازی در آستانه اربعین حسینی(ع) به زائران توصیه کرد، در خریدهای خود مراقب کلاهبرداری از طریق اسکیمرها باشند.

- رییس پلیس فتا استان با اشاره به فعال شدن کلاهبرداران اینترنتی و فضای مجازی در آستانه اربعین حسینی(ع) به زائران توصیه کرد، در خریدهای خود مراقب کلاهبرداری از طریق اسکیمرها باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی جمالی با اشاره به رشد 90 درصدی جرائم در فضای مجازی در مقایسه با سال گذشته، گفت: برداشت های غیرمجاز از حساب های بانکی و کلاهبرداری های مالی در صدر جرائم فضای مجازی قرار دارند.

رییس پلیس فتا استان ایلام با اشاره به اینکه برخی سایت ها در استفاده از الزامات قانونی برای کسب و کار در فضای مجازی در حق مردم کوتاهی می کنند، از کاربران خواست ،با مشاهده تبلیغات کالاها و خدمات در فضای مجازی فریب نخورند.

جمالی در ادامه به شروع راهپیمایی بزرگ اربعین اشاره کرد و از فعال شدن کلاهبرداران فضای مجازی در آستانه اربعین حسینی و وقوع برخی کلاهبرداری های اینترنتی خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس فتا تمام تلاش خود را برای مقابله با کلاهبرداران در فضای مجازی به کار خواهد گرفت، از زائران خواست، در خریدهای خود از دستفروش ها مراقب کلاهبردارانی که از اسکیمرها استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین مراقب کلاهبرداری در قالب اسکیمر باشند

زائران اربعین مراقب کلاهبرداری در قالب اسکیمر باشند