مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 07:432019-10-07اجتماعي

حرکت بزرگترین اجتماع شیعیان جهان به سوی مغناطیس عشق حسین(ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس مازندران به اربعین حسینی این روزها شیعیان جهان اسلام از اقصی نقاط جهان خود را برای حضور در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی آماده می کنند.

شیعیان افغانستانی و پاکستانی برای اینکه خود را به خیل عظیم راهپیمایان اربعین حسینی برسانند، از روزهای گذشته وارد خاک ایران شدند و پس از زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس و حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم کاروان به کاروان از طریق مرزهای زمینی ایران وارد کشور عراق می شوند.

  عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ایران اسلامی این روزها بصورت گروهی و خانوادگی خود را به مرزهای کشورمان با عراق می رسانند تا در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند.

صفوف مردم ایران اسلامی برای دریافت گذرنامه جهت شرکت در بزرگترین اجتماع جهان اسلام نشان می دهد اتفاقات روزهای اخیر در عراق هیچ خللی در اراده ملت علوی و دیندار ایران اسلامی ایجاد نکرده است.

این روزها برادران عراقی در مرزهای کشورشان میزبان زائران اربعین حسینی هستند و با تسهیل در پذیرش زائران شاهد تردد روان و خروج آسان زائران در مرزهای ورودی عراق هستیم.

  شور و شوق زائران حسینی در روزهای منتهی به اربعین حسینی در اماکن زیارتی کشور عراق وصف شدنی نیست و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از اقصی نقاط جهان اسلام خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت بزرگترین اجتماع شیعیان جهان به سوی مغناطیس عشق حسین(ع)

حرکت بزرگترین اجتماع شیعیان جهان به سوی مغناطیس عشق حسین(ع)