مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 09:592019-10-07اقتصادي

آلاینده ها از آذر ماه مهمان اصفهان می شوند


مدیرکل اداره هواشناسی استان اصفهان گفت: روند سامانه های بارشی در زمستان کاهش خواهد یافت و با توجه به کاهش فعالیت سامانه های جوی در آذر و دی ماه، - با افزایش آلاینده ها روبه رو خواهیم شد و باید تمهیدات لازم توسط دستگاه های اجرایی اندیشیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا خورشیدی امروز(دوشنبه) در نشست خبری با موضوع لزوم اطلاع رسانی پیش بینی هوا در اصفهان، اظهار کرد: بر اثر کمبود بارش ها در سال گذشته استان های پر آب کشور با بحران آب مواجه شدند، اما در سال جاری افزایش بارش ها در کشور بیش از پیش بود و استان اصفهان هم از این امر مستثنا نبود.

وی ادامه داد: استان اصفهان نسبت به سال گذشته رشد 81 درصدی و نسبت به بلند مدت، در سطح بارش ها 25 درصد افزایش داشته است، غرب استان بیشترین افزایش بارش و شرق استان کمترین بارش ها را پشت سر گذاشته، اما به طور کلی در سال جاری افزایش بارش ها رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته است.

مدیرکل اداره هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه میانگین وزنی بارش ها در سطح استان 196 میلیمتر افزایش داشته است، تصریح کرد: مناطق غربی استان بارش های متعددی داشته، اما افزایش دما هم به همان اندازه در مناطق غربی استان با افزایش مواجه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلاینده ها از آذر ماه مهمان اصفهان می شوند

آلاینده ها از آذر ماه مهمان اصفهان می شوند