مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 10:032019-10-07سياسي

جاری شدن آبادانی در روستای خالی از سکنه بیجار


روستای قورت دره و علی سرخ از توابع شهرستان بیجار به همت و همکاری سپاه پاسداران و اهالی مردم این روستا آباد و از نو ساخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مهمترین نگرانی های مسئولان شهرستان بیجار که به نوعی زنگ خطر برای شهرستان محسوب می شود افزایش مهاجرت روستاییان به شهر بیجار و شهرهای اقماری کرج و تهران و افزایش حاشیه نشینی است .

اگر پای درد دل هر کدام از روستاییانی که درد مهاجرت را به جان خریده اند و طعم تلخ مستاجرنشینی را به کام خود شیرین کرده اند بنشینید علت اصلی کوچ خود را نبود امکانات اولیه زندگی در روستا بیان می کنند.

یکی از مهمترین این مشکلات هم نبود آب و جاده دسترسی مناسب به شهر است، اما در چند سال گذشته قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان بیجار با فعالیت متمرکز در دهستان سیاه منصور که از بزرگترین دهستان های شهرستان بیجار به حساب می آید مقدمات بازگشت روستاییان از شهر به روستا را فراهم کرده است.

جابه جایی روستای قورت دره برای آباد شدن به نقطه ای دیگر سرهنگ سیروس محمودی، فرمانده سپاه بیجار، در بازدید اصحاب رسانه و سپاه پاسداران،از مناطق محروم بیجار اظهار کرد: قورت دره در گذشته یکی از روستاهای بی امکانات در شهرستان بیجار بوده که اکنون برای آباد شدن با همکاری مردم و سپاه پاسداران، به نقطه دیگری برای ساخت و ساز انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاری شدن آبادانی در روستای خالی از سکنه بیجار

جاری شدن آبادانی در روستای خالی از سکنه بیجار