مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 11:032019-10-07دانش

مطالبه گری شهری تشکل های دانشجویی از شهرداری همدان ادامه دارد


امیرحسین طالبی، عضو تیم مرکزی مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از جلسه صمیمی با شهردار منطقه سه همدان و بازدید میدانی از پروژه های این منطقه خبر داد و گفت: - عضو تیم مرکزی مطالبه گری بسیج دانشجویی پیام نور همدان از ادامه تعامل و همکاری تشکل های دانشجویی با شهرداری برای حل مشکلات مناطق مختلف شهری خبر داد.

امیرحسین طالبی، عضو تیم مرکزی مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از جلسه صمیمی با شهردار منطقه سه همدان و بازدید میدانی از پروژه های این منطقه خبر داد و گفت: در این نشست که روز گذشته برگزار شد، از فیض منش، شهردار منطقه تقدیر کردیم.

طالبی توضیح داد: نگاه هسته های مطالبه گری کمک به مسئولان برای تحقق اهداف نظام اسلامی است و شهردار منطقه سه همدان در مدت چند ماه اخیر، اقدامات جهادی را در بهبود وضعیت مناطق شهری حوزه مدیریت خود، انجام داده است.

عضو تیم مرکزی مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان بیان کرد: نگاه ما این است که علاوه بر مطالبه گری از مسئولان، عملکرد جهادی و انقلابی آنان را نیز منعکس کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری شهری تشکل های دانشجویی از شهرداری همدان ادامه دارد

مطالبه گری شهری تشکل های دانشجویی از شهرداری همدان ادامه دارد