مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 11:102019-10-07اقتصادي

فناوری های پیشرو، ابزار خلاقانه در تبدیل پسماند به ثروت


سازمان ملل شعار امسال روز جهانی اسکان بشر را با عنوان فناوری های پیشرو، ابزاری خلاقانه در تبدیل پسماند به ثروت انتخاب کرده است.

- "فناوری های پیشرو، ابزار خلاقانه در تبدیل پسماند به ثروت" سازمان ملل شعار امسال روز جهانی اسکان بشر را با عنوان "فناوری های پیشرو، ابزاری خلاقانه در تبدیل پسماند به ثروت" انتخاب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در رابطه با روز جهانی اسکان بشر گفت: راهکارها با اقدامات کوچکی آغاز می شود که افراد می توانند در تغییر عملکرد شهرها از آن ها بهره بگیرند.

ضرورت دارد تا میزان زباله تولیدی کاهش یابد و همزمان پسماندها منابع باارزشی تلقی شوند که از قابلیت استفاده مجدد همچون بهره گیری در حوزه انرژی برخوردارند.

اولین دوشنبه ماه اکتبر، روز جهانی اسکان بشر نامگذاری شده که بازتاب دهنده وضعیت روستاها و شهرها بر پایه حق همه افراد در برخورداری از سکونت گاه های کافیست.

همچنین این روز یادآوری می کند که تمامی انسان ها از قدرت و مسئولیت به منظور شکل دادن به وضعیت شهرها و روستاها در آینده برخوردارند.

در حقیقت، روز جهانی اسکان بشر تاکید کننده اهمیت نیاز فوری برنامه ریزی و کارایی بهتر شهرهاست که تمامی افراد به سرپناه، خدمات درمانی، آموزشی و بهداشتی دسترسی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری های پیشرو، ابزار خلاقانه در تبدیل پسماند به ثروت

فناوری های پیشرو، ابزار خلاقانه در تبدیل پسماند به ثروت