مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 12:382019-10-07بين الملل

سفرنامه اربعین 1 / کاروان رسانه گیلان عازم عراق شد + فیلم


کاروان 45 نفره از اصحاب رسانه گیلان به جهت تولید فرآورده های خبری در مسیر پیاده نجف به کربلا عازم عراق شدند.

- سفرنامه اربعین 1 / کاروان رسانه گیلان عازم عراق شد + فیلم کاروان 45 نفره از اصحاب رسانه گیلان به جهت تولید فرآورده های خبری در مسیر پیاده نجف به کربلا عازم عراق شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عصر امروز جمعی از خبرنگاران، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه استان گیلان به تعداد 45 نفر به جهت پیوستن به کاروان پیاده روی میلیونی اربعین حسینی عازم کشور عراق شدند.

خبرنگاران گیلانی حاضر در کاروان خبری اربعین در راستای رسالت زینبی قرار است روایت گر ابعاد متنوع و متفاوت حماسه پیاده روی عظیم و بین المللی اربعین در قالب عکس، فیلم، گزارش، مصاحبه و خبر باشند.

کاروان رسانه گیلان بامداد امروز از مرز مهران خارج شده و با حضور در شهر نجف و مضجع شریف امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) پس از اقامت کوتاه، پیاده روی اربعین را آغاز و مسیر حدوداً یک صد کیلومتری را طی طریق می کنند.

گفتنی است علاوه بر کاروان رسانه ای که امروز به سیل خروشان اربعین متصل می شوند، 16 خبرنگار گیلانی دیگر نیز در شهر کربلا و نجف مسقر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مجموعاً در کاروان پیاده اربعین حسینی امسال 61 خبرنگار گیلان حضور دارند که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است بیش از 5000


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرنامه اربعین 1 / کاروان رسانه گیلان عازم عراق شد + فیلم

سفرنامه اربعین 1 / کاروان رسانه گیلان عازم عراق شد + فیلم