مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 15:362019-10-07ورزشي

خیلی ها جایشان خانه تکواندو نیست


قهرمانان سابق برگردند، جایگاهشان را پس بگیرند و اجازه ندهند آن هایی که حقشان نیست در تکواندو بمانند - هادی ساعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار درباره حضورش در لیگ برتر تکواندو بعد از مدت ها گفت: قصد نداشتم در تکواندوی ایران فعالیت کنم، اما با اصرار پسر استاد فقیدم به تیم فرمانیه کمک می کنم و به خاطر هومن مهیمن سرپرست این تیم پذیرفتم که در کنار تیم فرمانیه باشم.

هیچکس نمی توانست مرا به خانه تکواندو برگرداند وی افزود: شاید اگر اصرار پسر استادم نبود حتما در لیگ تکواندو غایب بودم، اما دِینی به تکواندو دارم که هومن مهیمن بزرگترین لطف را به من کرد و نتوانستم درخواست او را رد کنم، در واقع هیچ کس به جز هومن نمی توانست مرا به خانه تکواندو بیاورد.

قهرمانان اجازه ندهند بقیه جایشان را بگیرند مشاور فنی تیم تکواندو فرمانیه با اشاره به غیبت قهرمانان بزرگ این رشته در لیگ برتر گفت: امیدوارم سایر قهرمانان سابق تیم ملی را هم در خانه تکواندو ببینم، چون جای آن ها همین جاست، متاسفانه نباید بگویم، اما اعلام می کنم تا به گوششان برسد و اجازه ندهند کسانی که جایگاهشان اینجا نیست بیایند و جای این قهرمانان را بگیرند.

بعضی ها بی مهری دیده اند وی افزود: خانه تکواندو، خانه همه تکواندوکاران است و امروز وقتی عکس قهرمانان این رشته را در سالن دیدم، تاسف خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیلی ها جایشان خانه تکواندو نیست

خیلی ها جایشان خانه تکواندو نیست