مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 18:562019-10-07اجتماعي

تحویل گذرنامه زائران تا پایان هفته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا طبایی، رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا در گفتگویی با اشاره به صادر نشدن گذرنامه برخی از زائران اربعین حسینی اظهار داشت: - رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا با اشاره به اینکه گذرنامه زائران تا پایان هفته تحویل داده می شود، گفت: تاکنون 421 هزار برگ تردد موقت برای زائران اربعین چاپ شده که از این تعداد 411 هزار برگ تردد به اداره پست داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا طبایی، رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا در گفتگویی با اشاره به صادر نشدن گذرنامه برخی از زائران اربعین حسینی اظهار داشت: روند صدور گذرنامه یا برگ تردد موقت زائران اربعین به سرعت در حال انجام است؛ به طوری که تاکنون 421 هزار برگ تردد موقت چاپ شده که 411 هزار از این تعداد را تحویل اداره پست داده ایم.

وی با بیان اینکه پلیس 10+ کار عقب مانده در حوزه چاپ برگ تردد موقت ندارد، درباره صف های طولانی برای صدور گذرنامه افزود: این معطلی به دلیل برخی محدودیت ها در حوزه امنیتی است، به طوری که با توجه به حساسیت های لازم ممکن است خدمات دهی به کندی صورت گیرد.

طبایی با اشاره به اینکه گذرنامه تمام افرادی که درخواست خود را در دفاتر پلیس 10+ ثبت کرده اند تا پایان هفته تحویل داده می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش درخواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل گذرنامه زائران تا پایان هفته

تحویل گذرنامه زائران تا پایان هفته