مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 19:172019-10-07ورزشي

خانه جوان قهرمان فوتسال کارآفرینان اصفهان شد


مسابقات فوتسال کارآفرینان اصفهان با برگزاری مسابقه فینال و در نهایت با قهرمانی خانه جوان به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات فوتسال کارآفرینان اصفهان که از شهریور ماه آغاز شده بود، شامگاه دوشنبه 15 مهر ماه با برگزاری مسابقه فینال و در نهایت مشخص شدن قهرمان به پایان رسید.

تیم های فضای کار اشتراکی آبی سفید، فضای کار اشتراکی پویتک، تپسی، خانه جوانان، رسانه استان اصفهان، شیپ نو، مستر بلیت و مرکز خلاقیت شهرداری اصفهان در این رقابت ها حضور داشتند.

تیم ها در 2 گروه 4 تیمی با یکدیگر بازی کردند و 4 تیم شیپ نو، مستر بلیط، خانه جوان و مرکز خلاقیت شهرداری اصفهان به نیمه نهایی رسیدند؛ بعد از برگزاری مرحله نیمه نهایی تیم های مرکز خلاقیت شهرداری و خانه جوان به فینال رسیدند.

در مسابقه فینال دو تیم به تساوی 2 بر 2 در وقت قانونی دست پیدا کردند و این خانه جوان بود که در ضربات پنالتی موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند؛ به تیم اول 3 میلیون تومان جایزه نقدی، کاپ قهرمانی، مدال طلا و حکم قهرمانی اهدا شد، همچنین به نایب قهرمان به مدال نقره و حکم نایب قهرمانی داده شد.

این رقابت ها با هدف ترویج ورزش بین کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان و همچنین از برای شبکه سازی و آشنایی بیشتر کارآفرینان با یکدیگر برگزار شد؛ همچنین قرار است با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه جوان قهرمان فوتسال کارآفرینان اصفهان شد

خانه جوان قهرمان فوتسال کارآفرینان اصفهان شد