مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 05:112019-10-08اقتصادي

رفع خطر نقاط آبگیر و حادثه خیز


نقاط آبگیر و حادثه خیز در منطقه 10 شیراز رفع خطر می شود.

- ، مرکز فارس، شهردار منطقه 10 شیراز گفت: به منظور رفع خطر از نقاط آبگیر و حادثه خیز اقداماتی شامل پاکسازی مسیل ها از درخت و درختچه، ایجاد بند سنگی، دیواره شیب شکن و حوضچه آرامش در طول مسیر آبراه ها، تقسیم آب جداول پر آب، لایروبی و حفر چاه های جذبی، کانال های روبسته و روباز، جداول روبسته و روباز، حفر کانال و لوله گذاری اجرا شده است.

احمدزاده اظهار داشت: با اجرای طرح لوله گذاری در شهرک گویم آب های سطحی و روان آب های اراضی ضلع جنوبی گویم، بخشی از اراضی قلات و بخشی از اراضی دوکوهک که به سمت شهرک گویم سرازیر می شوند به رودخانه خشک هدایت می شود.

وی با بیان اینکه این طرح با برآورد 90 میلیارد ریال در مرحله آگهی مناقصه قرار دارد، اظهارداشت: لایروبی کامل کلیه آبراه های ورودی به آبراه دوکوهک و گلستان، ایجاد حوضچه آرامش جهت رسوب گل و لای موجود در سیلاب در طول مسیر آبراه ها، ساخت دیواره های شیب شکن و رسوب گیر در طول مسیر آبراه گلستان (کشتی خجسته)، اجرای جدول طولی محور و اجرای کالورت عرضی در حال اجرا است.

شهردار منطقه 10 خاطرنشان کرد: مسیل قمشه و انجیره که در ادامه مسیل 45 متری گاز و جنب پمپ بنزین شریفی و مسیر رودخانه خشک و نهراعظم از درخت و درختچه و ضایعات تخلیه شده پاکسازی و مسیل گچ علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع خطر نقاط آبگیر و حادثه خیز

رفع خطر نقاط آبگیر و حادثه خیز