مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 05:402019-10-08اجتماعي

فرصتی دوباره برای دانش آموزان بدون کتاب درسی


فرصتی دوباره برای دانش آموزانی که تاکنون موفق به دریافت کتاب های درسی نشده اند فراهم شد.

- مرکز چهارمحال و بختیاری، مدیر کل اموزش و پرورش استان گفت: امسال کتاب های درسی به دو شیوه، از طریق آموزش و پرورش و از طریق کتاب فروشی مجاز توزیع شده است.

فرحناز قائد امینی گفت: کتاب های درسی دوره ابتدایی، دوره دوم متوسطه و کتاب های تکمیلی دانش آموزان مدارس استعداد درخشان پس از نامنویسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، در مدرسه و کتاب های درسی دوره اول متوسطه از طریق کتاب فروشی مجاز توزیع شده است.

وی افزود: اگر دانش آموزی به هر دلیل موفق به دریافت کتاب درسی نشده است می تواند با مراجعه به مدرسه، ثبت نام در سامانه سناد و یا ثبت نام در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی کتاب خود را دریافت کنند.

به گفته قائد امینی ثبت نام کتاب تک جلدی برای معلمان از اول مهرماه در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی فعال شده است و از 16 مهر ماه این سامانه برای دانش آموزان و از 26 مهر به بعد نیز برای سایر افراد فعال می شود.

مدیر کل اموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: خانواده ها در صورت برخورد با هر نوع مشکل در خصوص کتاب درسی همچون نامنویسی در سامانه، عدم دریافت کتاب درسی از مدرسه در صورت ثبت نام در سامانه، گرانفروشی، فروش لوازم التحریر اجباری، دریافت وجه مازاد بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی دوباره برای دانش آموزان بدون کتاب درسی

فرصتی دوباره برای دانش آموزان بدون کتاب درسی