مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 06:272019-10-08اجتماعي

نذری که پادرد هم حریفش نشد


با فرا رسیدن اربعین حسینی بسیاری از مردم پیر و جوان استان ما به عشق سرور شهیدان عالم با پای پیاده راه کربلا را در پیش می گیرند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  ننه سلما از ساکنان روستای آب باریک است که در جاده اقلید به یاسوج واقع شده است.

کمر درد و پا درد همراه همیشگی اوست و گاهی به قول خودش با همان لهجه شیرین محلی که دارد، امان نمی دهد تا در حیاط خانه هم برود.

اما همین زن 72 ساله سال گذشته با زائرانی که پیاده راه کربلا را در پیش گرفته بودند، همراه می شود و عجیب اینکه در تمام مدت سفر خبری از این درد نیست.

اشک در چشمانش حلقه می زند و می گوید: سالها بود که آرزویم رفتن به کربلا بود اما وضعیت طوری بود که ایرانی ها حق ورود به کربلا را نداشتند.

ننه سلما ادامه می دهد: از زمانی که وضعیت رو بهبود رفت و ایرانی ها توانستند به زیارت امام حسین(ع) در کربلا بروند، آرزو داشتم من هم به زیارت آقا بروم.

وی اضافه می کند: 2 سال قبل که پسر بزرگم از روی پشت بام افتاد و کمرش آسیب دید از ته دل دعا کردم و نذر کردم اگر خوب شد پای پیاده به زیارت کربلا بروم.

این پیر زن مهربان از برگزاری 10 روز زیارت عاشورا در ماه محرم همان سال در خانه اش سخن به میان می آورد و بیان می کند: در دهه محرم از امام حسین(ع) و ابوالفضل عباس(ع) عاجزانه سلامت فرزندم را خواستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذری که پادرد هم حریفش نشد

نذری که پادرد هم حریفش نشد