مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 06:402019-10-08سياسي

بخشی نگری جایگاهی در اقتصاد مقاومتی ندارد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشی نگری به توسعه کار در اقتصاد مقاومتی جایگاهی ندارد، نگاه کلان و توسعه ای داشته باشیم و با توجه به اقتضای زمان و شرایط باید حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری حسین کلانتری در نهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه قرار نیست مسیر حرکت اقتصاد مقاومتی عادی باشد افزود: تحقق و راهبرد اصلی اقتصاد مقامتی باید با تفکر و مدیریت جهادی باشد.

وی با بیان اینکه، بخشی نگری به توسعه کار در اقتصاد مقاومتی جایگاهی ندارد، اظهارکرد: نگاه کلان و توسعه ای داشته باشیم و با توجه به اقتضای زمان و شرایط باید حرکت کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قاعده کار در اقتصاد مقاومتی این است که با تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی ها با تمام قد و قدرت و با سعه صدر پیگیر و دنبال تحقق مصوبات بود.

کلانتری با اشاره به اینکه هرچه بیشتر تلاش کنیم و پیگیر امور باشیم زمینه جذب کمک های مرکز بیشتر می شود تصریح کرد: با تعامل بیشتر با بخش خصوصی می توان مسیر را در اقتصاد مقاومتی میان بر زد.

وی ادامه داد: همه مصوبات جلسات اقتصاد مقاومتی مهم است و تا زمانی که مصوبات جلسات گذشته تحقق نیافته و نهایی نشود هر هفته ای یک بار این جلسه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی نگری جایگاهی در اقتصاد مقاومتی ندارد

بخشی نگری جایگاهی در اقتصاد مقاومتی ندارد