مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 06:492019-10-08سياسي

قم میزبان 320 هزار زائر اربعین/ طبخ و توزیع 3.5 میلیون پرس غذا توسط موکب های قمی


رییس کمیته اسکان، تغذیه و جذب کمک های مردمی ستاد اربعین استان قم گفت: وضعیت استان قم در ایام اربعین با استان های دیگر متفاوت است و پیش بینی می کنیم 120 هزار نفر مهمان غیرایرانی و حداقل 200 هزار مهمان داخلی در این ایام داشته باشیم.

- خبرگزاری فارس ـ حسین طالب علی:  این روزها همه جا سخن از اربعین است و فضای حقیقی و مجازی تحت تاثیر اتمسفر اربعین قرار گرفته است.

هر کس به نحوی خود را بزرگترین گردهمایی جهان سهیم می کند.

برخی بار سفر بسته و پیاده در مسیر عاشقی بین نجف تا کربلا پیاده روی خواهند کرد، برخی عنوان خادم الحسینی را برای خود برگزیده اند و قصد خدمت رسانی به زائران حسینی را در موکب ها دارند، برخی در شهر مانده و میزبانی زائران حرم کریمه اهل بیت(س) را عهده دار شدند.

برخی روایت ساز هستند و برخی روایتگر فضای این روزهای شهر.

این روزها مغناطیس حسین(ع) همه را حول محور اربعین جمع کرده، همه با هر ن‍‍ژاد، رنگ، زبان، لهجه، قومیت و عقیده این روزها یک نوا دارند؛ لبیک یا حسین.

حجت الاسلام والمسلمین حسین احمدی قمی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در قم و رییس کمیته اسکان، تغذیه و جذب مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان قم در خصوص کم و کیف برپایی موکب های اربعین در قم، مهران و شهرهای مختلف عراق به سوالات فارس پاسخ گفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم میزبان 320 هزار زائر اربعین/ طبخ و توزیع 3.5 میلیون پرس غذا توسط موکب های قمی

قم میزبان 320 هزار زائر اربعین/ طبخ و توزیع 3.5 میلیون پرس غذا توسط موکب های قمی