مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 06:492019-10-08سياسي

قطع میکروفن یک نماینده لحظاتی مجلس را به تشنج کشاند


نماینده مردم قائم شهر در مجلس خطاب به مسعود پزشکیان گفت: شما خلاف آیین نامه داخلی مجلس رفتار کرده و حق نماینده را حذف و میکروفونش را خاموش کردید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) و در ادامه رسیدگی به لایحه مالیات بر ارزش افزوده، در تذکری ماده مربوط به آیین دادرسی مالیاتی، درخواست تذکر داشت که پزشکیان اجازه این کار را به وی نداد.

  ادیانی بر اعلام تذکر و اعتراض خود ادامه داد، اما پزشکیان که ریاست جلسه را برعهده داشت به وی گفت، برو و بنشین سر جایت و حرف نزن.

این در حالی است که ادیانی خطاب به پزشکیان اعلام کرد که تذکر من وارد است و شما چرا میکروفون مرا قطع می کنید؟ پزشکیان خطاب به ادیانی اعلام کرد که شما مثلا نماینده مجلس هستید و نباید این کار با کنید.

در این حین اعتراضات ادیانی بالا گرفته و دیگر نمایندگان هم در اعتراض به پزشکیان گفتند که چرا میکروفون ادیانی را قطع کردی و برخی نمایندگان به دنبال آرامش ادیانی بوده و تلاش می کردند او را به صندلی اش بازگردانند.

  در ادامه اعتراضات ادیانی به پزشکیان، وی خطاب به رییس جلسه اعلام کرد مگر آن بالا (هیأت رییسه) قهوه خانه است که اینگونه با نماینده برخورد می کنید؟ در ادامه و پس از بالا گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع میکروفن یک نماینده لحظاتی مجلس را به تشنج کشاند

قطع میکروفن یک نماینده لحظاتی مجلس را به تشنج کشاند