مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 07:472019-10-08حوادث

مردی که زنش را آتش زد در دام پلیس گرفتار شد


معاون اجتماعی پلیس فارس از دستگیری فردی خبر دادکه با بنزین همسر خود را کشت و فرزندش نیز از ساختمان خود را به پایین پرتاب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حادثه منجر به فوت در شهرستان فسا، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دیگر نیرو های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی های اولیه مطلع شدند که قاتل به علت اختلاف با همسر خود با بنزین او را آتش زده و به سمت شهرستان شیراز متواری شده است، گفت: فرزند 13 ساله قاتل به علت خطر آتش سوزی خود را از ساختمان پرتاب کرده است که در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: ماموران انتظامی کلانتری شیراز پس از تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از 24 ساعت قاتل را در این شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی فنی و تخصصی، اقرار کرد که به علت اختلاف خانوادگی دست به چنین اقدامی زده است، گفت: متهم پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردی که زنش را آتش زد در دام پلیس گرفتار شد

مردی که زنش را آتش زد در دام پلیس گرفتار شد