مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 07:512019-10-08اجتماعي

توجه ویژه به مترو موجب غفلت از توسعه ناوگان اتوبوس رانی تبریز نشود


مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم توسعه و ارتقای ناوگان اتوبوسرانی شهر تبریز، گفت: این ناوگان به جهت انعطاف پذیری، - ارزان بودن زیرساخت ها، ایمنی، چالاکی، دسترسی آسان و پوشش بالا هیچ گاه با ورود مترو قابل حذف نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا طوسی در جلسه بررسی امکان به کارگیری اتوبوس های برقی در ناوگان حمل ونقل عمومی شهر تبریز، اظهار کرد: ناوگان اتوبوس رسانی وظیفه تغذیه ایستگاه های مترو را هم به عهده دارد، بنابراین توجه ویژه به توسعه این ناوگان ضروری است و نباید تمرکز روی مترو باعث غفلت از نقش مهم آن شود.

وی با بیان اینکه نوسازی و مدرن سازی ناوگان اتوبوس رانی تبریز در اولویت است، افزود: در این راستا استفاده از فناوری های نوین که موقعیت اتوبوس ها را از طریق اپلیکیشن و تابلوهای نمایشگر به مسافران نشان می دهد ظرفیت و بهره وری ناوگان را بالا خواهد برد.

طوسی تاکید کرد: عزم جدی لازم است تا از تمامی ظرفیت ها و کمک های دولتی و نیز تجربیات استان های دیگر و خودروسازان در ارتقای ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده شود.

در این جلسه که با حضور چیت چیان، وزیر سابق نیرو و مدیران شهرداری تبریز برگزار شد، ابعاد مختلف و مزایای طرح از جمله کاهش آلایندگی و انرژی نسبتاً ارزان و پاک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به مترو موجب غفلت از توسعه ناوگان اتوبوس رانی تبریز نشود

توجه ویژه به مترو موجب غفلت از توسعه ناوگان اتوبوس رانی تبریز نشود