مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 08:212019-10-08حوادث

تصادف محور ایلام-مهران را مسدود کرد / مسیر اضطراری درحال بازگشایی


دقایقی پیش به علت واژگونی یک دستگاه تانکر گازوییل مسیر ایلام-مهران مسدود شد و منجر به ایجاد ترافیک سنگین شده است، در این راستا پلیس راه استان از بازگشایی مسیر اضطراری برای تردد زوار خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، دقایقی پیش برخورد اتوبوس حامل زائران حسینی با یک دستگاه نفتکش به مصدومیت یک نفر و ترافیک سنگین در محور ایلام مهران منجر شد.

این در حالی است که عدم حضور به موقع نیروهای پلیس راه در محل سبب بروز ترافیک سنگین در مسیر ایلام _مهران شده است و این امر سرگردانی زائران را سبب شده و گلایه هایی را در پی داشته است.

سرهنگ رضا همتی زاد رییس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار فارس اعزامی به محل تصادف گفت: دقایقی پیش برخورد خودرو اتوبوس حامل زئران حسینی با یک دستگاه نفت کش به مصدومیت یک نفر منجر شد.

وی افزود : این تصادف در محور ایلام مهران رخ داده و سبب آتش سوزی نفت کش شده است که منجر به بروز مشکلات ترافیکی در این مسیرشده و در حال تلاش برای رفع مشکلات ترافیکی هستیم.

رییس پلیس راه استان ایلام در پایان گفت: هم اکنون مسیر پل کنجانچم بسته شده و در تلاش برای بازگشایی مسیر اضطراری جهت تردد زائران حسینی هستیم.

با توجه به وضعیت مرز مهران و آمار بالای تردد در این مسیر ضروری است نیروهای بیشتری از طرف راهنمایی و رانندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف محور ایلام-مهران را مسدود کرد / مسیر اضطراری درحال بازگشایی

تصادف محور ایلام-مهران را مسدود کرد / مسیر اضطراری درحال بازگشایی