مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 08:412019-10-08سياسي

تعلل در اجرای حکم برج سعادت آباد


با وجود آن که حکم قلع و قمع پروژه مسکونی 3000 متری سعادت آباد موسوم به «حسینیه سعادت آباد» حدود دو ماه قبل صادر شده هنوز هیچ اقدامی برای اجرای حکم قضایی صورت نگرفته است.

- با وجود آن که حکم قلع و قمع پروژه مسکونی 3000 متری سعادت آباد موسوم به حسینیه سعادت آباد حدود دو ماه قبل صادر شده هنوز هیچ اقدامی برای اجرای حکم قضایی صورت نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرونده برج سعادت آباد که در دو شعبه مجزا از دادگاه تجدیدنظر استان تهران مورد بررسی قرار گرفته حدود دو ماه قبل منتج به حکم قطعی شده است.

ابتدا 7 مردادماه حکم قلع و قمع یک قطعه توسط یکی از شعب صادر و سپس روز 15 مردادماه رای دوم مبنی بر تخریب دو قطعه دیگر صادر شد.

با توجه به قطعی بودن رای دادگاه، طبیعتا حکم از زمان ابلاغ باید توسط مراجع ذی ربط اجرا شود اما مشاهدات نشان می دهد هیچ تخریبی در دو ساختمان با پیشرفت حدود 70 درصد و ساختمان دیگر با پیشرفت حدود 30 درصد صورت نگرفته و بنا دست نخورده باقی مانده است.

خریداران: حق و حقوق ما در نظر گرفته شود تعدادی از مالکان پروژه 3000 متری سعادت آباد که از ابتدا قرار بوده حسینیه شود اما با تغییر کاربری مجوز مسکونی برای آن اخذ شده در روزهای اخیر تقاضا کرده اند حقوق قانونی شان که بدون اطلاع از سبقه موضوع است در تصمیم نهایی در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل در اجرای حکم برج سعادت آباد

تعلل در اجرای حکم برج سعادت آباد