مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 09:112019-10-08اقتصادي

حمایت سازمان ملل از طرحهای حمایتی برای ارتقای سلامت سالمندان


صندوق جمعیت سازمان ملل متحد از طرح های حمایتی برای ارتقای سلامتی و رفاه سالمندان در ایران همه جانبه حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران در حاشیه امضای تفاهم نامه مشترک بین صندوق و شهرداراصفهان درباره معرفی اصفهان به عنوان شهردوستدارسالمند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما گفت: طرح های حمایتی باید بر مبنای افزایش ضریب سلامتی و رفاه اجتماعی سالمندان باشد و زوایای مختلف این رویکرد ها را دنبال کند.

لیلا الصائجی جودان با بیان اینکه صندوق جمعیت سازمان ملل متحد برنامه های ویژه ای در بخش سالمندان دارد و بسیاری از طرح ها نیز اکنون در کشورها جهان در حال اجراست افزود: یکی از اهداف این برنامه ,ارتقای ظرفیت های فنی در بخش سالمندی به منظور تولید داده های علمی، برنامه ریزی و سیاستگذاری در این بخش از جمله در کشور ایران است.

وی با اشاره به ظرفیت اصفهان به عنوان شهر دوستدارسالمند گفت: با گشت و گذاری که در شهر گردشگری اصفهان داشته ام متوجه شده ام که برای گروه های مختلف از جمله سالمندان در اماکن عمومی بطور ویژه برنامه ریزی شده است.

الصائجی جودان ابراز امیدواری کرد که با حمایت مدیریت شهراصفهان برای پیشبرد برنامه ها ی شهر دوستدار سالمند فعالیت های خوبی صورت گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سازمان ملل از طرحهای حمایتی برای ارتقای سلامت سالمندان

حمایت سازمان ملل از طرحهای حمایتی برای ارتقای سلامت سالمندان