مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 09:262019-10-08سياسي

با دیپ فیک رای جمع نکنید!


ایالت کالیفرنیا قانونی جدید مبنی بر ممنوعیت استفاده از فیلم های دیپ فیک سیاسی برای تبلیغ در انتخابات سال 2020 به اجرا در خواهد آورد.

- ممنوعیت استفاده از ویدیوهای "دیپ فیک" برای انتخابات 2020 آمریکا در کالیفرنیا با "دیپ فیک" رای جمع نکنید! ایالت کالیفرنیا قانونی جدید مبنی بر ممنوعیت استفاده از فیلم های "دیپ فیک" سیاسی برای تبلیغ در انتخابات سال 2020 به اجرا در خواهد آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گیزمگ، به دنبال قانون مشابهی که ماه گذشته در ایالت تگزاس وضع شده بود، اکنون ایالت کالیفرنیا نیز استفاده از محتوای صوتی و تصویری فریبنده و غیر واقعی موسوم به دیپ فیک (Deepfake) از جانب نامزدهای سیاسی را پیش از انتخابات عمومی سال 2020 به طور رسمی ممنوع اعلام کرده است.

سؤالاتی در مورد مؤثر یا ضروری بودن این قوانین مطرح شده است، زیرا طرفداران آزادی های مدنی معتقدند آیین نامه های فعلی باید ابتدا توزیع اطلاعات جعلی، توهین آمیز یا گمراه کننده سیاسی را ممنوع اعلام کند.

فناوری دیپ فیک به طور کلی به یک تکنیک پردازش تصویر مدرن با بهره گیری از هوش مصنوعی اطلاق می شود که در آن چهره یک فرد به شکل کاملاً یکپارچه و بدون نقص روی صورت یک فرد دیگر در یک فیلم قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دیپ فیک رای جمع نکنید!

با دیپ فیک رای جمع نکنید!