مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 09:332019-10-08سياسي

تصرف حریم رودخانه عامل اصلی سیل شیراز


عامل اصلی سیل شیراز تصرف شهرداری ها در مسیل آب دروازه قرآن بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا وسیما ،مرکز فارس ،سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون درباره حادثه سیل شیراز گفت: عامل اصلی این سیل تصرف حریم رودخانه بود که این موضوع به عنوان یک عامل انسانی، عامل مشترک بسیاری از سیل های اخیر در کشور است.

بهرام پارسایی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دستورکار کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: پیش از این کمیسیون اصل نود به سیل های اخیر ورود کرده و گزارشی را تهیه کرده بود که بخشی از آن درباره عوامل وقوع سیل و بخشی از آن درباره گزارش از بازدید میدانی کمیسیون از شیراز پس از این حادثه بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه علت بازدید کمیسیون اصل نود از شیراز آمار بیشتر تلفات نسبت به بقیه استان ها و شهر ها بود، اظهار داشت: از سوی دیگر سیل شیراز ظرف چند ساعت پایان یافت و حضور اعضای کمیسیون مزاحمتی را در مسیر امدادرسانی ایجاد نمی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه درباره حادثه سیل شیراز از مراجع مختلف استعلام کردیم و بازدید میدانی از دروازه قرآن، سعدی و حوضه های آبریز این مناطق را نیز در دستور کار داشتیم، عنوان کرد: گزارش ارائه شده از سوی کمیسیون، عوامل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصرف حریم رودخانه عامل اصلی سیل شیراز

تصرف حریم رودخانه عامل اصلی سیل شیراز