مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 09:512019-10-08سياسي

اصفهان در زمینه شهر دوستدار سالمند ارزیابی می شود


نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد از ارزیابی اصفهان و ایران در زمینه شهر دوستدار سالمند طی ماه نوامبر خبر داد و گفت: ارزیابی شهر اصفهان با بهترین رویکرد و در سطح جهانی انجام می شود و با این شهر در برنامه های جهانی همکاری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیلا السائجی جودان امروز (سه شنبه) در مراسم امضا تفاهم نامه شهرداری اصفهان، سازمان بهزیستی و شورای ملی سالمندان در زمینه شهر دوستدار سالمند اظهار کرد: برنامه سازمان ملل این است که هر شهر به شهری انسان دوست تبدیل شود و از جمله برنامه های توسعه سازمان ملل این است که جوامع را به سمتی سوق دهد که کسی از جامعه کنار گذاشته نشود.

وی با ابراز خرسندی نسبت به اینکه توانسته ایم فعالیت های گذشته را به همکاری عملی تبدیل کنیم تا اصفهان، به عنوان شهر دوستدار سالمند تبدیل شود، افزود: اینکه شهرداری اصفهان توانسته دستاوردهای خود را واقعیت ببخشد تا شهر را به محیط دوستدار سلامت و انسان تبدیل کند، جای تقدیر است، همچنین این تعهد با همکاری سازمان بهزیستی، شهرداری اصفهان و دانشگاه های اصفهان امکان پذیر شده است.

نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران با بیان اینکه این طرح در کنار برنامه شهر دوستدار کودک در اصفهان انجام می شود، گفت: دوستدار سالمند نیز تنها محیط برای سالمندان نیست و برای هر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان در زمینه شهر دوستدار سالمند ارزیابی می شود

اصفهان در زمینه شهر دوستدار سالمند ارزیابی می شود