مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 09:542019-10-08اجتماعي

برگزاری «نمایشگاه نجوم و کودک» در اصفهان


مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان از برگزاری نمایشگاه نجوم و کودک در اصفهان به مناسبت روز جهانی کودک و هفته جهانی فضا توسط این مرکز خبر داد.

- رضا شهباز در خصوص برگزاری نمایشگاه نجوم و کودک در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر ساله به بهانه رویداد تاریخی فضا، نمایشگاه نجوم و فضا برگزار می شود.

امسال نیز همزمان با هفته جهانی فضا و نجوم و همچنین روز جهانی کودک، ویژه برنامه هایی در زمینه دانش و فناوری های فضایی ویژه تمام مقاطع سنی برگزار می شود.

وی افزود: نمایشگاه نجوم و کودک با عنوان منجمان کوچک شهر اصفهان در زمینه آموزش نجوم آماتوری به کودکان برگزار می شود.

مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان با بیان اینکه هدف این نمایشگاه ترویج و توسعه دانش فضایی و آشنا کردن مردم و جوانان از نقش فناوری فضایی در زندگی انسان ها است، تصریح کرد: برنامه نمایشگاه نجوم و کودک شامل غرفه های آموزشی، آزمایشگاه نجوم و سخنرانی علمی است.

وی ادامه داد: منجمان کوچک شهر در این نمایشگاه به ارایه سخنرانی، پرسش و پاسخ، انجام آزمایش های علمی در زمینه نجوم و فیزیک، دانش فضا و فناوری فضایی، سیارات منظومه شمسی و رصد آسمان می پردازند.

شهباز درخصوص هفته جهانی فضا که حد فاصل دو رویداد تاریخی است، اظهار کرد: در 4 اکتبر1957، اسپوتنیک-1 نخستین ماهواره و ساخته دست انسان از پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «نمایشگاه نجوم و کودک» در اصفهان

برگزاری «نمایشگاه نجوم و کودک» در اصفهان