مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 11:162019-10-08اجتماعي

پاکسازی جاده مهران / در محور های منتهی به 3 مرز دیگر هم ترافیک داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ایمان محرابی نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محور های منتهی به مرز های چهارگانه اظهار داشت: امروز به دلیل واژگونی تانکر حمل سوخت در محور ایلام، - مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور مهران، گفت: در حال حاضر ترافیک در محور اهواز به بستان منتهی به چزابه، در محور خرمشهر منتهی به پایانه شلمچه و در جاده منتهی به مرزی خسروی، نیمه سنگین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ایمان محرابی نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محور های منتهی به مرز های چهارگانه اظهار داشت: امروز به دلیل واژگونی تانکر حمل سوخت در محور ایلام، ترافیک سنگین رخ داد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اظهار داشت: البته حدود ساعت 12:30 امروز این تانکر واژگون شده توسط عوامل راهداری از جاده خارج شد، اما به دلیل آنکه ترافیک زیادی پس از بروز این اتفاق پس زده شده بود، کماکان ترافیک محور مهران در ایلام، سنگین است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور اهواز به بستان منتهی به مرز چزابه نیمه سنگین است.

محرابی نیا بیان کرد: همچنین هم اکنون ترافیک در محور خرمشهر منتهی به پایانه شلمچه و در جاده منتهی به پایانه مرزی خسروی نیز نیمه سنگین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی جاده مهران / در محور های منتهی به 3 مرز دیگر هم ترافیک داریم

پاکسازی جاده مهران / در محور های منتهی به 3 مرز دیگر هم ترافیک داریم