مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 13:102019-10-08دانش

بیش از 1200 مقاله ISI از سوی اساتید دانشگاه تبریز منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه به نقل از دانشگاه تبریز، سهیل عابر، مدیر امورپژوهشی دانشگاه تبریز ، از انتشار بیش از 1220 مقاله اعضای هیئت این دانشگاه در مجلات ISI طی 6 ماهه اول سال جاری خبر داد.

- مدیر امور پژوهشی دانشگاه تبریز از انتشار بیش از 1220 مقاله اعضای هیئت این دانشگاه در مجلات ISI طی 6 ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه به نقل از دانشگاه تبریز، سهیل عابر، مدیر امورپژوهشی دانشگاه تبریز، از انتشار بیش از 1220 مقاله اعضای هیئت این دانشگاه در مجلات ISI طی 6 ماهه اول سال جاری خبر داد.

عابر تعداد کل مقالات چاپ شده اعضای هیئت علمی این دانشگاه را در مجلات معتبر داخلی و خارجی طی این مدت حدود یک هزارو 787 اعلام کرد و گفت: از این تعداد 600 مقاله در مجلات غیر ISI نمایه دار منتشر شده است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت این حوزه یادآورشد: تا اول شهریورماه سال جاری همچنین 28 طرح تحقیقاتی درون دانشگاهی به اعتبار یک میلیاردو 491 میلیون ریال خاتمه یافته و 28 طرح تحقیقاتی دیگر نیز به تصویب رسیده است.

مدیر امورپژوهشی دانشگاه تبریز گفت: در طول 5 ماهه نخست سال جاری نیز تعداد 96 نفر از دانش آموختگان دوره دکتری تخصصی، در این دانشگاه در حال گذراندن دوره پژوهشی فرادکتری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1200 مقاله ISI از سوی اساتید دانشگاه تبریز منتشر شد

بیش از 1200 مقاله ISI از سوی اساتید دانشگاه تبریز منتشر شد