مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 16:082019-10-08فرهنگي

بخش کودک و نوجوان مجموعه جهانی «فین» کاشان افتتاح شد


معاون مدیر کل ورییس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کاشان از افتتاح بخش کودک ونوجوان مجموعه جهانی باغ فین کاشان خبر داد .

- بخش کودک و نوجوان مجموعه جهانی فین کاشان افتتاح شد معاون مدیر کل ورییس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کاشان از افتتاح بخش کودک ونوجوان مجموعه جهانی باغ فین کاشان خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، مهران سرمدیان ظهر امروز همزمان با افتتاحیه بخش کودک و نوجوان باغ فین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این بخش که با همکاری موسسه دارالقرآن مهدویت کاشان راه اندازی شده است، برای کودکان برنامه های مختلفی از قبیل نقاشی، بازی های مختلف و برنامه های آموزشی در حوزه میراث فرهنگی و حفاظت و نگهداری بناها و آثار تاریخی تدارک دیده شده است.

 معاون مدیرکل و رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان گفت: این  بخش باهدف ترویج فرهنگ مهدویت و همچنین آشنایی کودکان با آداب ورسوم و آیین های سنتی و بناهای تاریخی کاشان در یکی از اتاق های جنب شاه نشین مجموعه جهانی باغ موزه فین کاشان راه اندازی شد.

وی افزود: بخش کودک و نوجوان این مجموعه تاریخی برنامه های متنوع فرهنگی هنری برای آموزش و انتقال فرهنگ غنی گذشته به کودکان و نوجوانانی که همراه مسافرین و میهمانان این مجموعه هستند دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش کودک و نوجوان مجموعه جهانی «فین» کاشان افتتاح شد

بخش کودک و نوجوان مجموعه جهانی «فین» کاشان افتتاح شد