مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 18:472019-10-08سياسي

زمینه اصلاح دانشجو به جای ستاره دار شدن فراهم شود


اگر دانشجویی مرتکب خطایی شد نباید او را ستاره دار کرد بلکه با نصیحت و هدایت باید این فرد را اصلاح کرد تا هم دانشگاه و هم جامعه در مسیر درستی حرکت کند.

- استاندار فارس تاکید کرد: اگر دانشجویی مرتکب خطایی شد نباید او را ستاره دار کرد بلکه با نصیحت و هدایت باید این فرد را اصلاح کرد تا هم دانشگاه و هم جامعه در مسیر درستی حرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عنایت الله رحیمی سه شنبه 16 مهر در آیین بازگشایی دانشگاه های فارس ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها بیان کرد: اگر اشتباهی از سوی دانشجویان به واسطه فعالیت های جانبی در دانشگاه انجام شود، این اشتباه برای جامعه هزینه بر نخواهد بود.

وی در خصوص اولویت های دانشگاه ها نیز عنوان کرد: علم آموزی، پژوهش، نوآوری، کار آفرینی و تحقیق باید در اولویت برنامه های دانشگاه های فارس قرار گیرد و بر این اساس باید برنامه ریزی های این مهم نیز انجام شود.

استاندار فارس، این استان را استانی معرفی کرد که شناسنامه تاریخ و علم در ایران اسلامی است.

رحیمی ادامه داد: دانشگاه فصلی جدید برای زندگی دانش جویان بوده و اکنون دیگر فضایی فراهم است که دانشجویان باید به دنبال پژوهش و تحقیق باید باشد البته فعالیت های دانشجویی باید بیش از پیش باشد و دانشجویان از این طریق نسبت به کسب تجربه اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه اصلاح دانشجو به جای ستاره دار شدن فراهم شود

زمینه اصلاح دانشجو به جای ستاره دار شدن فراهم شود