مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 19:302019-10-08سياسي

خانه های سالمند مدرن در اصفهان ساخته شوند


با توجه به اینکه هرم سنی جمعیت ما به سمت سالمندی پیش می رود باید فکر جدی و متمرکزی برای این قشر از جامعه داشته باشیم و خانه های سالمند شیک و مدرن در اصفهان ساخته شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در دیدار لیلا جودان، نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد با وی اظهار داشت: خانه های سالمند مدرن و شیک در محلات مختلف اصفهان باید طراحی و ایجاد شوند زیرا کرامت و عزت نفس سالمندان باید حفظ شود.

 نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد ادامه داد: با توجه به اینکه هرم سنی جمعیت ما به سمت سالمندی پیش می رود باید فکر جدی و متمرکزی برای این قشر از جامعه داشته باشیم و از شما می خواهیم در این زمینه با اصفهان همکاری بیشتری داشته باشید.

وی عنوان کرد: با توجه به فرهنگ مشترک و آموزه های فرهنگی و دینی ما در کشور و خاورمیانه، احترام به سالمندان که کوله باری از تجربه هستند امری واجب و ضروری است و از طرفی می توان از تجربیات ارزشمند این قشر استفاده نمود.

رضایی افزود: بسیاری از شهروندان اصفهانی آمادگی خود را برای ساخت خانه سالمندان استاندارد اعلام کردند و حتی سالمندان نیز حاضرند حقوق بازنشستگی خود را در اختیار این مراکز قرار دهند که برنامه ریزی و نظارت مستمر بهزیستی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های سالمند مدرن در اصفهان ساخته شوند

خانه های سالمند مدرن در اصفهان ساخته شوند