مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 05:372019-10-09اجتماعي

همدان یکپارچه شور و شوق برای میزبانی زائران اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایسنا، عاشورا و تاسوعا که تمام می شود ناخودآگاه همه منتظر اربعین می شوند و برای رسیدن آن، دل دل می کنند.

- محرم که تمام می شود همه به ذوق اربعین و پیاده روی در مسیر کربلا سراز پا نمی شناسند که البته این حال و هوا در استان های غربی که عطر و شمیم بوی یار به آنها نزدیکتر است، بیش از سایر استان دیده می شود.

همدان یکی از استانهایی است که زائران اباعبدالله(ع) منت بر سر خاک آن گذاشته و از مسیرهای این استان به عتبات اعزام می شوند.

مسئولان و مردم استان همدان به رسم میهمان نوازی مقدمات تردد و اقامت موقت این میهمانان عزیزکرده را از ماه ها قبل از شروع محرم فراهم کرده و برای رسیدن زوار ثانیه شماری می کنند.

بزرگترین موکب کشور در دیار عاشقان اباعبدالله(ع) شهردار مریانج در گفت و گو با ایسنا، درباره تدابیر و برنامه ریزی های ورود مسافران به همدان، اظهار کرد: براساس تصمیمات ستاد اربعین استان چند نقطه به عنوان پایانه مسافرانی که از مهران به استان های خود بازخواهند گشت، درنظر گرفته شد که مریانج به دلیل سبقه طولانی در برگزاری موکب های اربعین، به عنوان مقصد مسافران انتخاب شد.

محسن معصوم علیزاده افزود: مسافران هشت استان کشور پس از خروج از عراق و سوار شدن به اتوبوس های مهران، روانه همدان شده و در پایانه بزرگ مریانج پیاده خواهند ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان یکپارچه شور و شوق برای میزبانی زائران اربعین

همدان یکپارچه شور و شوق برای میزبانی زائران اربعین