مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 06:002019-10-09سياسي

اعزام دومین کاروان زیارتی مددجویان فین به مشهد مقدس


کمیته امداد با همکاری موسسه خیریه اشرف الانبیاء تهران، 44 مددجو تحت حمایت این نهاد را به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام کرد.

-  عقیل سالاری، صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس از اعزام 44 مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) به اردوی زیارتی مشهد مقدس خبر داد و اظهار داشت: هدف از اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به سفرهای معنوی و زیارتی ارائه آموزه های دینی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان آنان است.

وی در خصوص همکاری این نهاد با موسسه های خیریه در قالب طرح شوق زیارت که اعزام مددجویان به مشهد مقدس است، افزود: دومین کاروان مددجویان این نهاد به تعداد 44 نفر با همکاری موسسه خیریه اشرف الانبیاء تهران به اردوی آموزشی و زیارتی مشهد مقدس اعزام شد.

رییس کمیته امداد فین، اعتبار هزینه شده جهت اعزام این مددجویان را بالغ بر 22 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: مادران و دختران خانواده های ایتام تحت حمایت این نهاد که در قالب این کاروان به مشهد مقدس اعزام شدند، به مدت سه روز مهمان امام رضا (ع) خواهند بود.

سالاری بیان کرد: در حال حاضر یک هزار و 853 خانوار در شهر فین از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند هستند که از این تعداد 253 خانوار از خانواده های ایتام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دومین کاروان زیارتی مددجویان فین به مشهد مقدس

اعزام دومین کاروان زیارتی مددجویان فین به مشهد مقدس