مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 08:102019-10-09سياسي

واکنش حناچی به بستن درهای بوستان مادر بدلیل حضور همسر ظریف


شهردار تهران درباره بسته شدن درهای بوستان مادران به خاطر حضور همسر وزیر خارجه گفت: اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، براساس تصمیم سلیقه ای بوده است.

- واکنش "حناچی" به بستن درهای بوستان مادر بدلیل حضور همسر "ظریف" شهردار تهران درباره بسته شدن درهای بوستان مادران به خاطر حضور همسر وزیر خارجه گفت: اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، براساس تصمیم سلیقه ای بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در پاسخ به این پرسش که آیا صحت دارد که درهای پارک مادران به خاطر حضور همسر ظریف بسته شده است؟ اظهار کرد: اگر چنین اتفاقی هم افتاده باشد براساس تصمیم سلیقه ای بوده است.

نه ما و نه وزیر خارجه موافق این اتفاق نبوده ایم.

حناچی درباره خدمات شهرداری تهران برای مراسم اربعین اظهار کرد: حدود 1400 نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران به نجف و کربلا رفته اند که البته ما خیلی اصرار نداریم که این خدمات به اسم شهرداری ارائه شود.

امسال کسانی که به زیارت می روند برای پاکیزه نگه داشتن مسیر راهپیمایی اقدام می کنند که یک کار مردمی است و شهرداری فقط زمینه آن را فراهم کرده است یعنی وسایل در اختیار زائران قرار داده و ساماندهی لازم را انجام می دهد تا زباله ها از مسیر راهپیمایی جمع آوری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حناچی به بستن درهای بوستان مادر بدلیل حضور همسر ظریف

واکنش حناچی به بستن درهای بوستان مادر بدلیل حضور همسر ظریف