مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 08:312019-10-09اجتماعي

پخت 40 هزار غذا در هر وعده برای زائران اربعین در نجف


جانشین ستاد اربعین استان تهران با اشاره به طبخ حدود 40 هزار غذا در هر وعده برای زائران در شهر نجف گفت: با تمام توان در خدمت زایرین هستیم.

- حمیدرضا گودرزی در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به نجف اشرف در تشریح آخرین اقدامات ستاد اربعین در این شهر گفت: با توجه به برداشته شدن ویزا با حجم انبوه زایرین در نجف مواجه هستیم به شکلی که ظرف چهار سالی که خدمت رسانی به زایرین اربعین را برعهده داشتیم چنین ترافیک زایرینی در نجف مشاهده نکرده بودیم.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی هایی که در ستاد اربعین استان تهران با حضور استاندار انجام شده بود پیش بینی این جمعیت را کرده بودیم.

لذا اقدامات ستاد در سه حوزه ثوره العشرین، پارکینگ طبقاتی و صحن حضرت زهرا (س) آغاز و با تمام توان نسبت به اسکان و تامین غذا زایرین برنامه ریزی شد.

گودرزی ادامه داد: حدود 10 هزار وعده غذا در هریک از این سه حوزه و در مجموع با 700 وعده ای که توسط 300 موکب طبخ می شود با حدود 40 هزار غذا در هر وعده پذیرای زایرین هستیم.

وی تاکید کرد: موکب های دیگری از شهرستان هایی همچون دزفول و سیستان و بلوچستان در نجف حضور دارند که با توجه به خیل عظیم زایرین در نجف هماهنگی شد آن ها نیز در اطراف همین سه حوزه مستقر شوند و به زایرین خدمت رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت 40 هزار غذا در هر وعده برای زائران اربعین در نجف

پخت 40 هزار غذا در هر وعده برای زائران اربعین در نجف