مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 09:472019-10-09بين الملل

حمل یکسره نخستین محموله گندم از گیلان به آستاراخان


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان از تخلیه و خروج نخستین محموله سه هزار تنی گندم به صورت حمل یکسره از مبدأ بندر آستارا خان روسیه به بندرانزلی خبر داد.

- حمیدرضا آبایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی با اشاره به تخلیه و خروج نخستین محموله گندم به صورت حمل یکسره از بندرانزلی اظهار کرد: این محموله نزدیک به سه هزار تن از مبدأ بندر آستارا خان روسیه به بندرانزلی وارد و با همکاری گمرک برای نخستین بار به صورت حمل یکسره با نرم تخلیه 200 تن در هر ساعت به صورت یکسره تخلیه و بارگیری شد.

وی با بیان اینکه این عملیات تحت رویه ورود موقت از بندرانزلی به مقصد شهرستان مراغه خارج شد، گفت: قرار است با توجه به ارزانی مسیر و کاهش هزینه های تمام شده و امکانات و توانمندی های بندرانزلی به صورت مستمر این روند ادامه یابد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه این محموله قرار است با انجام پردازش مختلف در شهرستان مراغه به کشورهای دیگر صادر شود، تصریح کرد: این محموله در کارخانجات مراغه تبدیل به محصول آرد شده و درنهایت به کشورهای هم جوار همچون عراق صادر می شود.

آبایی با اشاره به شاخص های مهم بنادر در جذب کالا و مشتری، بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی ممتاز بندرانزلی و نزدیکی و هم جواری این بندر به مراکز و شهرستان های دارای کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل یکسره نخستین محموله گندم از گیلان به آستاراخان

حمل یکسره نخستین محموله گندم از گیلان به آستاراخان