مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 10:232019-10-09بين الملل

تظاهرات ده ها هزار نفری در کره جنوبی با درخواست عزل وزیر دادگستری


هزاران تن از معترضان در کره جنوبی امروز (چهارشنبه) در پایتخت این کشور دست به راهپیمایی زده و در دومین هفته متوالی اعتراضات، خواستار برکناری وزیر دادگستری کشورشان شدند.

- هزاران تن از معترضان در کره جنوبی امروز (چهارشنبه) در پایتخت این کشور دست به راهپیمایی زده و در دومین هفته متوالی اعتراضات، خواستار برکناری وزیر دادگستری کشورشان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این اعتراضات در حالی برگزار شده که خانواده وزیر دادگستری کره جنوبی که توسط مون جائه این، رییس جمهوری این کشور منصوب شده است، در مرکز تحقیقات مربوط به اتهام جرایم اقتصادی قرار دارد.

اعتراضات در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری در سئول در پی اعتراضات اخیری است که در آن جمع کثیری از حامیان دولت خیابان های مقابل دفاتر دادستان دولتی را در حمایت از چو کوک ، وزیر دادگستری اشغال کردند؛ فردی که انتصاب ماه گذشته اش باعث تعمیق اختلافات سیاسی کشور شده است.

راهپیمایی اعتراضی امروز در بحبوحه تحقیقات گسترده از همسر و سایر خویشاوندان وزیر دادگستری به اتهام ارتکاب جرایم اقتصادی و رشوه های تحصیلی برای تایید ورود دختر وی در یکی از دانشگاه های عالی در سئول و یک مدرسه پزشکی در بوسان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات ده ها هزار نفری در کره جنوبی با درخواست عزل وزیر دادگستری

تظاهرات ده ها هزار نفری در کره جنوبی با درخواست عزل وزیر دادگستری