مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 10:262019-10-09فرهنگي

تولید 8 سریال و 5 مسابقه جدید در شبکه دو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جعفری جلوه با بیان اینکه از شش برنامه پرمخاطب سیما در ایام محرم چهار برنامه به تولیدات شبکه دو تعلق داشته، - محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو ضمن معرفی مجموعه های نمایشی، مسابقات و تازه های شبکه دو سیما در ایام پیش رو از تولید 8 سریال جدید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جعفری جلوه با بیان اینکه از شش برنامه پرمخاطب سیما در ایام محرم چهار برنامه به تولیدات شبکه دو تعلق داشته، اظهار کرد: برای این ایام برنامه ریزی قابل توجهی صورت گرفته بود و برنامه های متنوعی با ساختارهای متفاوت جدول پخش شبکه دو سیما را شکل دادند.

این امر موجب شد علاوه بر مرثیه خوانی های درخشان و سخنرانی های ارزشمندی که در این ایام ذیل عنوان ذکر عاشوراییان و ایوان بهشت تقدیم مخاطبان شد چهار برنامه پیرغلامان عشق ، از لاک جیغ تا خدا ، شیرخوارگان حسینی و کوی محبت بر اساس آخرین نظرسنجی های مرکز تحقیقات سازمان در جمع شش برنامه ای که توانستند در محرم امسال ارتباط بهتر و گسترده تری با مخاطبان برقرار کنند، قرار بگیرند.

همه چیز درباره سریال های در دست تولید شبکه دو جعفری جلوه ضمن اظهار اینکه تلاش برای ارتقای کیفیت برنامه ها، تنوع بیشتر و جذابیت های افزون تر به طور خاص در این مقطع مد نظر بوده و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 8 سریال و 5 مسابقه جدید در شبکه دو

تولید 8 سریال و 5 مسابقه جدید در شبکه دو