مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 10:262019-10-09سياسي

رشد چشمگیر جرائم فضای مجازی


جرائم فضای مجازی رشد چشمگیری داشته است.

- مرکز قزوین، محمد قاسمی در نشست مشترک قضایی و انتظامی که به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی برگزار شد گفت: بسیاری از جرائم از فضای فیزیکی به فضای مجازی انتقال یافته است و شاهد رشد چشمگیری در این حوزه هستیم و پلیس باید در این خصوص نیز به خوبی وارد عمل شود و فعالیت های خود را با نگاه پیشگیرانه تقویت کند.

قاسمی باشاره به انتخابات پیش رو افزود: باید در ماه های منتهی به پایان سال رصد خوبی نسبت به مسائل انتخاباتی بخصوص در فضای مجازی داشته باشیم زیرا بسیاری از اختلافات سیاسی ابتدا از فضای مجازی شروع می شود و سپس به سطح جامعه و در بین طرفداران نمایندگان کشیده می شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: جدیت در انجام وظایف در بین پرسنل نیروی انتظامی وجود دارد و دادستانی نیز بازرسی های دوره ای و سرزده ای را از مراجع انتظامی آغاز کرده و یقینا این بازرسی ها به منظور مچ گیری نیست و در راستای ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به جامعه است.

قاسمی تاکید کرد: امنیت و احساس امنیت, مقوله مهم اجتماعی و از دغدغه های جامعه است و در نظام ما, ارکان مختلفی وظیفه تامین امنیت در حوزه های گوناگون را برعهده دارند و امنیت موجود در کشور نیز حاصل تلاش همه دستگاه های متولی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد چشمگیر جرائم فضای مجازی

رشد چشمگیر جرائم فضای مجازی