مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 11:012019-10-09فناوري

افزایش ظرفیت ترانزیت ارتباطی پایانه مرزی مهران به عراق


عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت جزییات تمهیدات زیرساخت ارتباطی استانهای ایلام، خوزستان و کرمانشاه را در آستانه اربعین حسینی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا خضردوست در بازدید از گذرگاه های مرزی کشور برای تمهیدات زیرساخت ارتباطی در ایام اربعین، گفت: افزایش ظرفیت ترانزیت ارتباطی پایانه مرزی مهران به عراق از طریق شبکه فیبر نوری زیرساخت از 20 گیگابیت برثانیه به 50 گیگابیت بر ثانیه و اجرای 500 کیلومتر شبکه فیبرنوری و افزایش ظرفیت 4 برابری شبکه فیبرنوری استان در مسیرهای 6 گانه منتهی به شهر مهران و پایانه مرزی از جمله اقدامات در راستای تأمین نیاز سرویس های ارتباطی زائرین است.

وی درباره پایداری شبکه ارتباطی استان ایلام افزود: علاوه بر اجرای مسیر جدید فیبر نوری (OPGW) ایلام – اسلام آباد به طول 110 کیلومتر به عنوان مسیر چهارم ارتباطی استان، دو دستگاه دیزل پرتابل جهت مواقع اضطرار به عنوان پشتیبان منابع تغذیه سیستم های ارتباطی در شهر مهران و پایانه مرزی در نظر گرفته شده است.

پهنای باند دیتا و شبکه فیبرنوری مورد نیاز اپراتورها و شرکت مخابرات برای ارائه سرویس مطلوب به زائرین در ایام اربعین حسینی (ع) تامین شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت درخصوص ارائه تسهیلات بین بخشی به دستگاه های خدمات رسان در استان ایلام، خاطرنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت ترانزیت ارتباطی پایانه مرزی مهران به عراق

افزایش ظرفیت ترانزیت ارتباطی پایانه مرزی مهران به عراق