مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 11:362019-10-09اقتصادي

افزایش 46 درصدی قطارهای ویژه اربعین


تعداد قطارهای مسافری برای جابه جایی زائران اربعین حسینی امسال نسبت به پارسال 46 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، سرهنگ حشمت الله ملکی افزود: با همکاری و مساعدت روئسا و مدیران راه آهن جمهوری اسلامی ایران این کار میسر شده است.

وی با معرفی پایانه غربی راه آهن در کرمانشاه و پایانه جنوبی در اهواز، ادامه داد: این دو محور از مهمترین ایستگاه های خطوط ریلی کشور است که پذیرای خیل عظیمی از زائران اربعین حسینی (ع) است.

به گفته او، 70 درصد از حجم مسافرانی که پایانه های ریلی را برای مسیر سفر خود انتخاب می کنند به پایانه های غربی کشور و 30 درصد باقیمانده با مراجعه به پایانه جنوب از مرزهای جنوبی کشور اقدام به خروج می کنند.

سرهنگ ملکی با بیان اینکه ارتقاء امنیت مسافران خطوط ریلی کشور اولویت اول پلیس راه آهن است، عنوان کرد: همکاری های متقابل مردم با پلیس به منظور ارتقاء نظم و امنیت در تحقق اولویت های ماموریتی پلیس راه آهن نقش تاثیرگذاری دارد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور از زوار اربعین خواست، نهایت همکاری و تعامل را با خدمتگزاران خود در سراسر مسیرهای منتهی به مرزهای چهار گانه داشته باشند.

وی تاکید کرد: زائران محترم در ایستگاه های راه آهن به هنگام شارژ تلفن همراه نسبت به عدم جابه جایی آن توسط افراد ناشناس هوشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 46 درصدی قطارهای ویژه اربعین

افزایش 46 درصدی قطارهای ویژه اربعین