مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 12:252019-10-09اجتماعي

اعلام آمادگی پلیس خراسان رضوی برای بدرقه زائران اربعین حسین


فرمانده انتظامی خراسان رضوی از آمادگی کامل نیروهای پلیس برای بدرقه زائران اربعین حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، سردار محمدکاظم تقوی امروز در حاشیه بازدید از امکانات و مجموعه های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در جمع خبرنگاران گفت: نیروی انتظامی در حال ارائه خدمات به زائران کشورهای همسایه است که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند.

وی با بیان اینکه این زائران در مسیر برگشت از کربلا، در مراسم عزاداری روزهای پایانی صفر در مشهد شرکت می کنند، افزود: طرح های مختلفی در کشور برای اربعین حسینی در حال اجرااست و در خراسان رضوی نیز این آمادگی وجود دارد تا بدرقه زائران به درستی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در روزهای پیک، نزدیک به 12 هزار نفر به اداره گذرنامه مشهد مراجعه می کردند، تصریح کرد: در آستانه 28 صفر نیز پلیس خراسان رضوی با همه استعداد و توان آماده اجرای طرح های ترافیکی، انتظامی و موضوعات و انضباط اجتماعی است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی درباره بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی قوچان هم گفت: کانون های علمی همیشه موردتوجه بوده و پلیس هم به دنبال استفاده از ظرفیت های این مراکز علمی برای انجام پژوهش است؛ لذا باید از بستر همه دانشگاه های استان برای پویایی مأموریت های نیروی انتظامی و طرح ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی پلیس خراسان رضوی برای بدرقه زائران اربعین حسین

اعلام آمادگی پلیس خراسان رضوی برای بدرقه زائران اربعین حسین