مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 13:132019-10-09سياسي

می‎ترسیم دهه شصتی ها مانند مدرسه و شغل در سالمندی هم مشکل داشته باشند


نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه می‎ترسیم دهه شصتی ها مانند مدرسه و شغلشان، در سالمندی هم مشکل داشته باشند، گفت: با توجه به روندی که پس از انقلاب پیش آمد، - نسلی به سرعت متولد شدند که با توجه به زیادی تعدادشان به هنگام ثبت نام در مدرسه و ورود به بازار کار با مشکل مواجه شدند، ناتوانی در ارائه خدمت به دهه شصتی‎هایی که سالمند خواهند شد، گناهی نابخشودنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود پزشکیان در کنگره بین المللی سلامت و توانبخشی سالمندان و چهارمین نشست بین المللی علوی با بیان این مطلب اظهار کرد: باید ارائه خدمات به سالمندان پیش‎بینی شود، متاسفانه ما همیشه منتظریم که حادثه ای رخ دهد و پس از آن به فکر چاره اندیشی بیفتیم، اما پیشگیری همیشه بهتر از درمان بوده و باید آن را در تمامی حوزه ها اعم از ساختاری، فردی و آموزشی مورد توجه قرار داد.

وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی اختیارات لازم را برای برنامه ریزی دارد و اگر خلا قانونی از این نظر وجود دارد، حاضر به همراهی هستیم.

دانشگاه، راهکار و دستورالعمل لازم را که حاصل پژوهش ها و چنین کنگره‎هایی است، ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: باید شهر را طوری طراحی کنیم تا پاسخگوی سالمندان باشد و سالمندان با استفاده از برنامه ها با استقلال کامل زندگی کنند، همچنین اگر لازم است فضایی برای تکری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می‎ترسیم دهه شصتی ها مانند مدرسه و شغل در سالمندی هم مشکل داشته باشند

می‎ترسیم دهه شصتی ها مانند مدرسه و شغل در سالمندی هم مشکل داشته باشند