مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 13:182019-10-09فرهنگي

خانه موزه لرزاده با حضور شهردار تهران افتتاح شد


خانه موزه استاد لرزاده با عنوان خانه معمار عصر امروز با حضور شهردار تهران و تنی چند از اعضای شورای شهر تهران افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در مراسم افتتاح خانه موزه لرزاده، گفت: تهران منزل و ماوای فرهنگ و هنر است و این موضوع ارتباط وثیقی با پایتختی تهران دارد.

وی افزود: از زمانی که تهران از قریه تبدیل به پایتخت شد اهالی فرهنگ و هنر هم به امید دستیابی به محیطی بهتر برای عرصه فرهنگ و هنر به تهران آمدند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی ادامه داد: از این رو در هر محله از تهران به بزرگان و فرهیختگانی می رسیم که صاحبان فرهنگ هستند و استاد لرزاده از همین دست بوده است.

ضرغامی گفت: این استاد گرانقدر در سال 1383 فوت کردند و خانه وی که در فهرست آثار ملی ثبت شده هم اکنون به عنوان خانه موزه لرزاده افتتاح می شود.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح این خانه ها و باز شدن در آن به روی مردم یعنی آشتی مردم با فرهنگ و کمترین اقدامی است که می شود برای گرامیداشت آثار این بزرگان انجام داد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: احیای خانه موزه لرزاده احیای شبکه آثاری از هنر است یعنی تشکیل یک حوزه عمومی و تخصصی برای گسسته نشدن ارتباط آن نسل از هنرمندان با هنرمندان امروز.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه موزه لرزاده با حضور شهردار تهران افتتاح شد

خانه موزه لرزاده با حضور شهردار تهران افتتاح شد