مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 13:292019-10-09سياسي

تغییر شیوه ملاقات مردمی رییس کل دادگستری استان یزد


با هدف تکریم ارباب رجوع، احترام به کرامت و ارزشهای انسانی و افزایش سرعت، دقت و شفافیت در ملاقات مردمی، شیوه اجرای برنامه ملاقات مردمی رییس کل دادگستری استان یزد تغییر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، برای ارتباط بی واسطه با مردم و اصحاب پرونده و به منظور پاسخگویی به مشکلات و دغدغه های آنان در حوزه حقوق و قضاء روز های چهارشنبه برای ملاقات و دیدار چهره به چهره با با مردم تعیین شده که به جهت راحتی و آسایش بیشتر مردم و افزایش رضایمندی مراجعین در خصوص این دیدار، رییس کل دادگستری استان تغییراتی در شیوه و سبک و سیاق آن ایجاد شد.

در روش گذشته تنها 20 نفر اول در لیست نام نویسی شده فرصت دیدار با رییس کل دادگستری استان را داشتند و زمان انتظار را باید پشت درب اتاق حوزه ریاست به انتظار می ایستادند، اما در روش جدید همه افراد ضمن نام نویسی در ابتدای وقت اداری در لیست ملاقات، به یک سالن عمومی رهنمون می شوند که در آن سالن شخص رییس کل دادگستری به همراه 2 تن از معاونین در مریی و منظر عمومی و در جمع آنان به دیدار با مردم می پردازند.

به واسطه اینکه برخی از مراجعین از شهر های دور به مرکز استان حضور می یابند از همه مراجعین پذیرایی مختصر صورت می گیرد و با مدیریت دبیر جلسه افراد دارای موضوعات مهم و درخواست های اعمال ماده 477 به شخص رییس کل معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر شیوه ملاقات مردمی رییس کل دادگستری استان یزد

تغییر شیوه ملاقات مردمی رییس کل دادگستری استان یزد