مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 14:302019-10-09اجتماعي

خدمات پیشگیرانه پلیس راه آهن برای زائران اربعین


فرمانده پلیس راه آهن از آمادگی کامل برای خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی خبر داد - ، سرهنگ حشمت اله ملکی در گفتگو با پایگاه خبری پلیس اظهار کرد: پلیس راه آهن در ماموریت اربعین حسینی امسال با قرارگاه ابوذر پلیس پیشگیری همکاری می کند.

وی افزود: زائران اربعین حسینی برای رسیدن به مرز های خروجی کشور و پایانه های مرزی از امکانات موجود در صنعت ریلی و هوایی کشور استفاده می کنند و پلیس راه آهن و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه هایی را برای ارائه هرچه بهتر خدمات ریلی به مردم پیش بینی کرده است.

فرمانده پلیس راه آهن کشور تصریح کرد: با همکاری روسا و مدیران راه آهن نسبت به سال گذشته قطار های مسافری برای جابه جایی زائران 46 درصد افزایش داشته است.

وی با معرفی پایانه غربی راه آهن در کرمانشاه و پایانه جنوبی در اهواز این دو محور را از مهمترین ایستگاه های خطوط ریلی کشور دانست که پذیرای خیل عظیمی از زائران اربعین حسینی خواهد بود.

سرهنگ ملکی افزود: 70 درصد مسافرانی که پایانه های ریلی را برای مسیر سفر خود انتخاب می کنند به پایانه های غربی کشور می روند و 30 درصد باقیمانده با مراجعه به پایانه جنوب از مرز های جنوبی کشور خارج می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات پیشگیرانه پلیس راه آهن برای زائران اربعین

خدمات پیشگیرانه پلیس راه آهن برای زائران اربعین