مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 15:012019-10-09اقتصادي

ستاره خلیج فارس سال آینده به بورس می آید


سال آینده می توانیم در صورت اتمام مراحل سه گانه پالایشگاه، ​ برای درج نماد «ستاره» در بورس اقدام کنیم.

- مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: در صورت اتمام مراحل سه گانه پالایشگاه در سال آینده می توانیم برای درج نماد ستاره در بورس اقدام کنیم.

محمد علی دادور افزود: تا پایان سال ظرفیت تولید ما به حدود 540 هزار بشکه خواهد رسید و آن زمان، وقت مناسبی است تا نماد معاملاتی ستاره را برای سال آینده در بورس اوراق بهادار تهران پذیرش کرد.

وی درباره دلایل اتخاذ این تصمیم گفت : این موضوع برای خریداران سهام در زمان عرضه اولیه جذاب است در غیر این صورت اگر در شرایط فعلی بخواهیم ورود کنیم شاید حباب روی قیمت سهم ایجاد شود.

مدیرعامل بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان با اشاره به همکاری مناسب این مجموعه با بورس انرژی افزود: شرکت نفت ستاره خلیج فارس بنا دارد درآینده نزدیک علاوه بر فرآورده های اصلی، تمام محصولات خود از جمله تمامی حلال ها، فرآورده گوگرد، گاز مایع یا به اصطلاح ال پی جی و همینطور برش سنگین (heavy end) را در بورس انرژی عرضه کند.

دادور با بیان اینکه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان هم اکنون جایگاهی راهبردی در توازن انرژی کشور و منطقه ایفا می کند و توانسته است ایران را برای اولین بار از وارد کننده بنزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره خلیج فارس سال آینده به بورس می آید

ستاره خلیج فارس سال آینده به بورس می آید