مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 06:502019-10-10اجتماعي

افزایش 2 برابری درخواست البرزی ها برای حضور در پیاده روی اربعین


رییس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان از افزایش 2 برابری درخواست سفر برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی در این استان خبرداد.

- سردار عباسی، رییس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز از افزایش دو برابری درخواست سفر برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی در البرز نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای ماه سفر تاکنون بیش از 30 هزار برگ مجوز عبور موقت در استان صادر شده که این رقم تا اربعین افزایش خواهد داشت.

رییس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان البرز بیان کرد: روزانه یک هزار و 500 درخواست از طریق مراجع ذیربط به این اداره برای صدور مجوز به کشور عراق ارجاع می شود.

برگه عبور موقت یک ماهه برای کسانی که هم اکنون برای اخذ گذرنامه اقدام کرده اند صادر می شود و زائران می توانند با این برگه تردد کرده و بعد از مراجعت از سفر، گذرنامه اصلی به آدرس محل سکونت آن ها ارسال می شود.

وی مطرح کرد: افرادی که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند باید به دفاتر پلیس +10 مراجعه و با ارائه مدارک لازم برای صدور گذرنامه اقدام و اعلام کنند که به منظور سفر اربعین مراجعه کرده اند.

صدور برگ تردد سفر اربعین رایگان است و تنها هزینه صدور گذرنامه باید پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری درخواست البرزی ها برای حضور در پیاده روی اربعین

افزایش 2 برابری درخواست البرزی ها برای حضور در پیاده روی اربعین