مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 07:302019-10-10سياسي

تمایل 70 درصد مردم ایران برای حضور در راهپیمایی اربعین


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شور و شعف فراوانی در میان مردم برای برگزاری راهپیمایی اربعین وجود دارد و طبق مطالعات صورت گرفته 70 درصد مردم ایران ابراز علاقه کرده اند که در فضای معنوی راهپیمایی عظیم اربعین حضورداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: شور و شعف فراوانی در میان مردم برای برگزاری راهپیمایی اربعین وجود دارد و طبق مطالعات صورت گرفته 70 درصد مردم ایران ابراز علاقه کرده اند که در فضای معنوی راهپیمایی عظیم اربعین حضورداشته باشند.

وی تصریح کرد: راهپیمایی باشکوه اربعین یک فضای خانواده گرا بوده و سفر 80 کیلومتری است که مردم ترجیح می دهند در این فضای معنوی لبیک گوی حسین (ع) و با شعار زیبای الحسین(ع) یجمعنا با همسر و فرزندان حضورداشته باشند.

عاملی گفت: در این جلسه ابتدا سه نفر از اعضاء شورای عالی انقلاب فرهنگ نکاتی را در خصوص نرم افزارهای تصویری و ضرورت سیاست گذاری و مقررات گذاری در این حوزه و همچنین تذکراتی در خصوص مطالعه تأثیرات مصوبات شورای عالی و ضرورت پیگیری آزادی سلیمانی متذکر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایل 70 درصد مردم ایران برای حضور در راهپیمایی اربعین

تمایل 70 درصد مردم ایران برای حضور در راهپیمایی اربعین