مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 07:302019-10-10اجتماعي

خدمات رسانی 65 موکب به زائران اربعین


خدمات رسانی به زائران پیاده اربعین با فعالیت 65 موکب در استان مرکزی آغاز شده و این خدمات رسانی تا پایان مهر ماه ادامه خواهد داشت.

- مرکز اراک؛ دبیر ستاد اربعین استان مرکزی با اشاره به اینکه خدمات رسانی 65 موکب این استان به زائران اربعین حسینی آغاز و تا پایان مهرماه جاری ادامه دارد افزود: 14 موکب با ظرفیت اسکان روزانه 19 هزار نفر در نجف اشرف و 13 موکب با ظرفیت روزانه 6 هزار و 200 اسکان مردان و سه هزار و 100 اسکان زنان زائر در مسیر نجف اشرف به کربلای معلی در 10عمود به زائران حسینی خدمات رسانی می کنند.

امیدی ادامه داد: 12 موکب با ظرفیت اسکان روزانه سه هزار زائر زن و مرد در کربلای معلی، یک موکب در سامرا، یک موکب با ظرفیت اسکان سه هزار نفر در کاظمین، 2 موکب با ظرفیت اسکان روزانه سه هزار نفر در پایانه برکت در مرز مهران مستقر و به شرکت کنندگان در آیین معنوی پیاده روی اربعین خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: 24 موکب نیز با ظرفیت اسکان روزانه بیش از 10 هزار نفر در شهرستان های زرندیه، ساوه، اراک، مهاجران و توره نیز امسال به زایران حسینی خدمات رسانی می کنند.

دبیر ستاد اربعین استان مرکزی گفت: 14 کمیته تخصصی پشتیبانی، امنیتی و انتظامی، اطلاع رسانی و مستندسازی، بهداشت و درمان، امداد و نجات، اطلاعاتی، حمل و نقل و سوخت، مشارکت های مردمی،اسکان و تغذیه، خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 65 موکب به زائران اربعین

خدمات رسانی 65 موکب به زائران اربعین