مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 08:172019-10-10سياسي

5 تریلیون در سال صرف پایان نامه های دکتری می شود


معاون علمی و فناوری آستان قدس رضوی گفت: اگر حساب کنیم تنها در سال پنج تریلیون تومان پول صرف پایان نامه های دکتری می شود که عملا در صحنه تبدیل به یک محصول و یا ثروت نمی شوند بلکه در این مسیر منابع خود را هم هدر می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر محمد مهدی نژاد در مراسم افتتاحییه رویداد توان افزایی بانوان فناور و خلاق که در مجتمع کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تولیت آستان قدس رضوی در مراسمی تاکید ویژه ای بر روی پیشرفت علمی و ایجاد ساختارهای جدید برای تحقق پیشرفت داشتند.

منظور از پیشرفت علمی برای مجموعه ای مانند آستان قدس رضوی این نیست که تعداد مقاله را افزایش دهیم زیرا ما اکنون از لحاظ تولید مقاله رتبه اول را در جهان اسلام داریم و از سال 1390 که رتبه اول را کسب کردیم همچنان این رتبه از آن ماست و نیز از ترکیه هم در تعداد مقاله جلوتر هستیم.

شرکت اپل به تنهایی به اندازه عربستان سعودی درآمد کسب کرده است وی افزود: قدرت علمی بدین معناست که افراد بتوانند از علم خود ثروت و قدرت تولید کنند و اگر این گونه شد می توان گفت که کشور پیشرفت علمی کرده است و آن علم می تواند باعث اقتدار شود.

شرکت اپل به تنهایی به اندازه کل عربستان سعودی درآمد کسب کرده است؛ عربستان سعودی ای که روزی 10 میلیون بشکه نفت تولید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 تریلیون در سال صرف پایان نامه های دکتری می شود

5 تریلیون در سال صرف پایان نامه های دکتری می شود